|
|
Oggi è lun apr 20, 2026 1:10 am
|
Messaggi senza risposta | Argomenti attivi
| Autore |
Messaggio |
|
Super Lupo
Iscritto il: mer gen 12, 2005 1:27 am Messaggi: 7338 Località: Avellino
|
Bene e male - Dritti e fessi
Fa bene e scordete, fa male e penzece
Male nun fa, paura nun ave'
Nun fa male ca è peccato, nun fa bene ca è sprecato
Pigghia lu buono quanno l'hai ca lu malamente nun manca mai
Dritti e fessi
Fai lu fessa pe' nun ghi a la guerra
Gruosso e fessa
L'aucielli s'accocchieno 'ncielo e li fessa pe' 'nterra
Li fessa vanno a cocchia e li fungi vanno a rocchia
Lo fessa te sfessa
Lu diritto è campato sempe 'ncopp'a lu fessa
_________________ NATI PER SOFFRIRE PERO' CHE PALLE !!!! .
|
| dom dic 31, 2006 4:34 pm |
|
 |
|
Super Lupo
Iscritto il: mer gen 12, 2005 1:27 am Messaggi: 7338 Località: Avellino
|
Il diavolo - Le corna
Il diavolo
Crisci santo ca diaulo già ce sì
Lu diavulo e l'acqua santa
Lu diavulo fa le tielle ma no li cupierchi
Parlenno de lu diavulo jesceno le corne
Quanno lu diavulo t'accarezza va truvenno l'anima
Squagghia diavulo da l'anima mia
Le corna
Curnuto e mazziato
E' megghio esse curnuto che male sentuto
Le corne de li signuri so' com'a la vrenna, le corne de li cafuni so' com'a le noce
Si le corne fossero frasche tutto lu munno sarria nu vosco
_________________ NATI PER SOFFRIRE PERO' CHE PALLE !!!! .
|
| dom dic 31, 2006 4:35 pm |
|
 |
|
Lupo Galattico
Iscritto il: gio gen 06, 2005 6:49 pm Messaggi: 27268 Località: Irpino in giro per il mondo
|
A àcene a àcene sé face la màcina.
Addù care lu ciuccio dà vinni ré scarcioffele
|
| mer gen 03, 2007 6:31 pm |
|
 |
|
Lupo Galattico
Iscritto il: gio gen 06, 2005 6:49 pm Messaggi: 27268 Località: Irpino in giro per il mondo
|
Cangià l'acqua a r'aulìve ( o a li lupìni )
Chi è Pu****a ......cuppelena
E' chjno cum'a na pizza prena
|
| mer gen 03, 2007 6:37 pm |
|
 |
|
Lupo Galattico
|
Vaie cementanno li cani che rormene
Hai mai visto zinghere mete?
Vaie p ave e resta a dda
Tre so li fessi:chi stai alerta alerta,chi fuma a la nghianata e chi piscia controviento
Tene li iuorni cuntati
Tene lu pepe ngulo
Tène la cora re paglia,chi tene la cora re paglia se l'appìccia
|
| dom gen 07, 2007 11:11 am |
|
 |
|
Lupo Galattico
|
A'rana
Nci steva 'na vota 'no Re chi teneva tre figli màscoli, e si volevano 'nzorà. 'O patre li divo tre palluccèlle, e li dicivo:
- Jati a pazzià dint''o giardino: chi vence 'e palle, chillo ss'ha da sceglie' 'a prima 'nammorata.
Mènte stévano pazziànno, passavo 'no vecchiariello, e dicivo:
- Vui avìti ditto ca vi volìti 'nzorà? Pigliàtivi 'na palluccèlla pe' d'uno, e venitevénne co' mme - E ss''e portavo 'mmiezz''a chiazza. Dicivo vecin'a 'o primo - Mena 'a palluccèlla toja: addo' ssi ferma, là nci sta 'a 'nammorata toja.
Menàjo 'a palluccèlla, e ghìvo dint' 'a 'na casa de 'na potegàra. Quisto ivo dint''a casa d''a potegàra e li dicivo tutto rispiaciuto:
- Tu ha' èsse' 'a sposa mmia.
Steva rispiaciuto, pecché era 'no figlio 'e Re e ss'aveva piglià 'na potegàra. Po' fece menà pure a 'o secondo 'a palluccella; e ghivo dint''a casa 'e 'na lavannàra. Quisto puro tutto rispiaciuto trasìvo dinto e dicìvo:
- Tu ha' èsse' 'a sposa mmia.
All'ùrtimo menàvo 'o terzo, e 'a palluccèlla ivo dint'a 'no sciùme. Quisto disperato dicivo:
- Io mo' chi mm'haggi'a piglià? Chi nci trovo dint'a 'o sciùme?
Mènte steva penzànno, esce 'na rana e dicìvo:
- Caro mmio marito, non ti piglià collera, ca io ti so' 'na bona moglièra.
Tutti tre i figli sse ne jèttero add''o patre, e li dicèro:
- Papà, mènte stévomo pazziànno dint'a 'o giardino, è passato 'no vecchiariello e nce ha ditto: Si vi voliti 'nzorà, veniti co' mme! Nce ha portato 'mmiezzo 'a chiazza, e nce ha fatto menà 'na palluccèlla pe' d'uno.
'O primo dicivo:
- 'A palluccella mia è ghiuta dint'a 'na casa 'e 'na potegàra, e chella ha da èsse 'a sposa mia.
'O secondo dicivo:
- 'A mia è ghiuta dint' a 'na casa 'e 'na lavannàra, e chella ha da èsse' 'a sposa mia.
'O terzo dicivo:
- 'A mia è ghiuta dinto 'no sciùme, e mm'aggia sposà 'na rana.
'O patre a i due primi figli dicivo ca 'e boleva fa' sposà, pecché 'e mogliere potevano fa' quaccosa: potevano filà, potevano còse…, ma l'ùrtimo figlio non 'o poteva vedé chiù, pecché diceva ca s'aveva sposà 'na rana. 'O figlio dicivo:
- Quanno dicìti ca 'a rana non è bona, facimo 'e sta manèra: dati 'no ruotolo 'e cànnovo pe' d'una a filà, e vedìmo chi 'o fila chiù meglio.
'O patre accossì fece. Dopo sette juorni, 'o primo figlio jètte addò 'a 'nammoràta soja pe' si piglià 'o cànnovo, e era tanto brutto e tanto schifuso filato, ca si metteva scuorno d' 'o portà 'a vedé a 'o patre. Ma, pure s''o pigliavo, e nce 'o portavo a vedé. 'O patre dicivo:
- Mìttilo lloco, ca quanno vène quello ch'hanno filato 'e mogliere 'e fràtiti, vedìmo qual è chiù meglio!
'O secondo se ne ivo addo' 'a lavannàra, e dicivo:
- Ascimi vedé sto cànnovo com'ha filato.
Essa nce 'o fece vedé, e era pure accossì brutto, ca no' nzi poteva guardà. Quisto 'o portavo a vedé add''o patre, e 'o patre manco li piacevo, e dicivo:
- Vedìmo chello che ha filato 'a rana, mo' com'è!
L'ùrtimo figlio se ne jvo addo' 'a rana e accominciàvo a chiamà:
- Rana, mia rana!
Essa risponnivo:
- Chi è chi mi chiama?
- E' Federico, che nienti t'ama!
- Benvenuto Federico,
benvenuto mio marito,
se non m'ama, m'amerà!
S'affacciava 'a rana, e 'o figlio d' 'o Re dicivo:
- M'ha filato 'o cànnovo?
- Sì!
E li divo 'mmano 'na scatolella piccirella piccirella. Quisto, tutto 'ncantato, dicivo:
- Come po' èsse' ca 'no ruotolo 'e cànnovo cape dint'a 'sta scatolella?
Essa risponnìvo:
- Non te ne 'ncarrecà, va a càsita, apri 'sta scatolella e vidi che bello cànnovo nci truovi dinto.
Quisto se ne jvo a casa tutto affrìtto, credènnosi ca 'a rana l'aveva cuffiàto. 'O patre 'o chiamavo e dicivo:
- Ascimi vedé 'sto cànnovo ch'a filato 'a 'nammoràta toja.
Isso pigliavo e li divo 'a scatolella, e dicivo:
- Aprìtela vui.
'O patre aprivo sta scatoletta e rimanìvo co' 'a vocca aperta a vedé chello bello cànnovo chi pareva 'na seta. E dicivo:
- Ebbìva 'a rana! S'accomìncia a portà bona; ma tu manco t''a pigli.
Tanno dicivo:
- Papà, facìmo n'ata scommessa, e vedìmo si no' è 'a meglio de tutte 'e doje l'ate moglière d''i frati mii. Dati 'na cammìsa d''a vosta pe' d'uno, e vedimo chi 'a sape còse meglio.
'O primo se ne ivo addò 'a 'nnammoràta, nci portavo 'a cammìsa e nci 'a rac- commannàva. 'O secondo ivo addo' 'a 'nnammorata soja, e dicivo:
- Tu mm'ha cose' 'sta cammìsa, ca a fa' romanì 'ncantato a papà.
L'ùrtimo se ne ivo addo' 'a rana e dicivo:
- Cùsimi 'sta cammìsa bella bella, ca vengo a qua n'aute sette juorni e m''a dai.
'A rana dicivo:
- Non te ne 'ncarrecà, lassa fa' a me.
Quanno fu 'ncapo 'e sette juorne, 'o primo figlio si jètte a piglià 'a cammìsa soja addo' 'a potegàra. Chesta nce 'a fece trovà tanto schifosa e tanto cosùta brutta ca no'nzi poteva proprio guardà. Quisto s''a pigliavo co' 'na santa pacienzia, e 'a portavo a vedé a 'o patre. 'O patre dicivo:
- Che schifezza, no' 'a voglio manco vedé! - e dicivo a 'o secondo figlio - Va piglia 'a toja.
Chisto s''a jvo a piglià. Era pure cosùta accossì brutta ca pareva cosùta co' 'o spavo.
Isso s''a pigliavo e 'a portavo a vedé a 'o patre. 'O patre dicivo:
- Gesù, che schifezzea! Datela a 'no servitore, ca no' 'a voglio manco vedé - Si votavo vecino a l'urtimo e dicìvo - Va piglia 'a toja, e vedìmo che ha saputo fa chell'ata!
E isso se ne jvo vecino 'o sciume, e accominciàvo a chiamà:
- Rana, mia rana!
- Chi è chi mi chiama?
- E' Federico, che nienti t'ama!
- Benvenuto Federico
benvenuto mio marito,se non m'ama, m'amerà.
'A rana s'affacciavo e li divo 'n'ata scatolella piccirella piccirella, e li dicivo:
- No' l'aprì; quanno vai a càseta tanno l'apri, 'a fai aprì 'a pàteto.
'A portavo addo' 'o patre, e dicivo:
- Aprìti 'sta scatolella e vediti come ha cosùta 'sta cammìsa 'a rana.
'O patre aprivo 'a scatolella e vedìvo 'na cammìsa tanto bella cosùta, ca pareva 'e seta. E dicivo:
- Ebbìva, ebbìva 'a rana! - 'O patre no' contento 'e questo, dicevo - Mo' v'aggia da' 'no cagnolino pe' d'uno e avìta portà 'a 'e moglière voste, ca se l'hanno tené otto juorni; 'ncapo de' otto juorni v'e ghiati a piglià, 'e vedimo chi ha cresciuto chiù mmeglio.
Tutti tre i figli accossì fecero: ognuno 'o portavo addo' 'a 'nnammorata soja. Dopo otto juorni, se e' ghièttero a piglià. Chillo d''o primo figlio era tanto schifuso, ca 'o patre appena 'o vedìvo, 'o fece accìde'; chillo d''o secondo era chiù pevo; chillo d''o terzo, po', era 'na bellezza, ca 'o patre dicivo:
- Figlio mio, 'sta 'nnammorata toja non ha da èsse' rana; ma ha da èsse' quacche fata. Mo' sa che bolìti fa'? pigliatevi 'na carrozza pe' d'uno e ghiàtele a piglià tutte tre, e vedìmo qual è 'a chiù bella.
'O primo si pigliavo 'a carrozza, fece veste' 'a 'nnammorata e s''a portavo; 'o secondo, pure accossì fece. 'O terzo si pigliavo pure isso 'na carozza e se ne jvo vecin'a 'o sciùme, e accominciàvo a chiamà:
- Rana, mia rana!
E 'a rana no' risponnéva. Isso, disperato, si mettivo a chiagne', e dicìvo:
- Rana mia, pecché no' mmi rispùnni?
- 'Sto sciummo era asseccato, co' 'ste lagreme l'aggio adacquàto.
Mo' che t'aggia spusà, no' mmi vuò cchiù sentì?
Subbito ca quisto fenìvo 'e parlà, escìvo 'a dint''o sciùme 'na bella figliola, vestùta tutta verde, co' 'e campanielli d'oro appìsi. Vecino 'a fronte nci teneva 'na stella ca nisciuno 'a poteva guardà, tanto chi pareva bella. Isso, quanno 'a vedìvo, rimanivo 'ncantato e dicivo:
- Rana mia, come ti sì' fatta accossì bella?
E essa rispinnìvo:
- Tu ha' sapè, ca io era 'na figlia 'e Re. 'No juorno passàro 'e fate, mmi veddero tanto bella e dicèro: Quanto si' bella, che puozzi arreventà rana, e puozzi sta' tant'anni dinto a 'no sciùme pe' quanno vène ' no figlio 'e Re e dice ca ti vo' sposà.
'O figlio d' 'o Re no' nzapéva isso stesso che aveva dice. 'A fece mette 'ncarrozza e 'a portavo add''o patre. 'O patre e i frati, quanno véddero 'sta bella figliola, pigliàro 'e moglière loro e n''e mannàro, dicénno ca po' s''e ghiévono a piglià. 'O patre sùbbito sùbbito 'e fece sposà, e l'ùrtimo figlio avìvo 'o trono e 'a corona, e 'a mogliera bella.
Cuccurucù,
si 'o sai meglio, dillo tu!
|
| dom gen 07, 2007 11:14 am |
|
 |
|
MasterLupo
Iscritto il: mer mag 11, 2005 11:29 pm Messaggi: 8451 Località: Benevento
|
Grazie vagliù,non vedevo l'ora che si aprisse sto topic
MITICI!
_________________ PUGLIESE NON E' IL MIO PRESIDENTE
|
| dom gen 07, 2007 11:24 pm |
|
 |
|
Lupo Galattico
|
'A do' stanno le campane stanno puro le puttane
Lu lurcio te schifa e la Pu****a te 'ngiuria
Quanno la fessa se stanca la Pu****a diventa santa
|
| lun gen 08, 2007 11:48 am |
|
 |
|
Lupo Galattico
|
Fatte lu lietto
nun sai chi aspietti,
pulizza la casa
nun sai chi trase.
Figghi fai,
mariti truovi,
frate e sore nun truovi mai.
Se dice ca la polece èa curnuto,
lu polece èa lu primo 'nnammurato:
se mette 'mmiez'a le zizze e a le bedute
dà nu muzzichillo e zompa a lato.
Fuoco de cerza,
vino de tre anni,
femmene de vint'anni,
l'omo campa cient'anni.
E' megghio j appriesso a nu ciuccio
senza mazza
che a 'na femmena
senza ca**o.
La femmena quann'èa vecchia
se cunosce a lu camminà,
la trippa s'arrepecchia
e la chitarra nun pò sonà.
Facci de 'na cicoria malecotta
tieni 'na vocca quant'a nu piatto
e c'hai fatto passà mucilli e jatti:
donna nun fai pe' me, vatt'a fa' fotte
|
| lun gen 08, 2007 11:53 am |
|
 |
|
Lupo Galattico
|
-A cas' r' pezziend' nun manch' n' tozz'l'(A casa dei pezzenti non manca il pane)
-A cas' r' sunatur' nun c' vuonn mait'nat'(Nella casa dei musicisti non vi sono mattinate=Dare consigli ad esperti non serve)
-A cas' r' mp'ccat' nun s'adda parlà r' cord(Nella casa dell'impiccato no bisogna parlare di corda)
-Acqua e mort' arret' a la port'(La pioggia e la morte sono imprevedibili=a volte arrivano all'improvviso)
-Acqua frsc'ch sana malat'(L'acqua fresca è un ottimo ristoratore)
-A la puttan' l' rann' la segg'a lu mariuol' lu tr'miend'n' appriess'(La donna di facili costumi riceve ospitalità ovunque, mentre il ladro viene schivato e guardato di malocchio)
-A pranz' ca nun si mm'tat' nun ' scì ca sì cacciat'(Se non sei invitato ad un convito non andare, puoi essere messo alla porta)
-An'm' e curagg' sett' femm'n' nu viagg'(Animo e coraggio, sette donne in un solo viaggio)
-Accucchì't' cu chi è meglì r' te e fall' r' spes'(Frequenta chi è meglio di te anche se ci devi rimettere)
-A chi nun piac' ru buon l'ammaccasse lu truon'(A tutti piacciono le cose buone)
-Acqua r'Aust castagn' e must'(L'acqua di Agosto è buona per un buon raccolto di castagne e di uva)
-Acqua re' giugn' arruvin' lu munn'(L'acqua di Giugno rovina il raccolto)
-Addo cand'n' tanta all nun fac' mai iuorn (Dove comandano in tanti si fa confusione)
-Addo c'è gust nun c'è p'rdenza (Dove c'è gusto non c'è perdita)
-Megl'nu ust ca nu cappott (Quando le cose si fanno con soddifaszione anche se ci si rimette non dispiace)
-Addo sta lu mond iocca la nev'(Dove ci sono i soldi vanno gli altri soldi)
|
| lun gen 08, 2007 12:02 pm |
|
 |
|
Grande Lupo
|
bellissima questa sezione..appena scoperta.. 
|
| lun gen 08, 2007 5:23 pm |
|
 |
|
Lupissimo
Iscritto il: dom feb 20, 2005 12:34 am Messaggi: 3571 Località: NOVEDRATE(CO) VALLE OFANTO- CALITRI (AV)
|
Da CALITRI:
-Cu la panza vacanta nun s' sona e nun s' canta.
-Femm'n ciucc e crap' ten'n la stessa cap'.
-Eia curt e mal' cavat.
-A lu mal' p'nsant lu mal' p'nsier lu ven'.
-La cap' chi nun raggiona eia chiamata cucozza.
-Nun t' mangià tutt queggh' chi hai e nun dic' queggh chi sai.
_________________ ALZA IL VOLUME...E GODITI LO SPETTACOLO!!!
http://www.mediafire.com/?fyxdxw2y2rf
http://www.mediafire.com/?an0zz0dz2mf
|
| mar gen 09, 2007 11:59 pm |
|
 |
|
Lupissimo
Iscritto il: dom feb 20, 2005 12:34 am Messaggi: 3571 Località: NOVEDRATE(CO) VALLE OFANTO- CALITRI (AV)
|
Da CALITRI: Come vengono chiamati gli abitanti dei paesini limitrofi...
-Mena pret' re Calitr'
-R'rrupa sant re Carv'nar
-Cul' russ re V'sazza
-Sponza ruosp' re Conza
-Cupp'lun' re Carian'
-Scetta candar' re S.Andreia
-Vota facc' re P'scpahan'
-Sponza trav' re Rapon'
-Vozza 'nganna re Ruv'
-Abbotta v'ssich re S.Fel'
-Facc' scial'n re M'nt'verd
-Cap' vacant re la Rocca
-Zingar' re C'rogna
-Lengh' tuort li Vallatar
-Ciandot'r re la Uardia
-Strazza uant re S.Ang'l
-Ann'gliat' re Liun'
-Mang'nagl' re Morra
-Scardalan' re T'ora
-Z'rb'ttar re S.Menna
-Scauz'gliun re Cap'ssela
-Mangia p'p'ciegghj re Quaglietta
-Carnacchiàr re Andretta
|
| mer gen 10, 2007 12:09 am |
|
 |
|
Grande Lupo
|
devo sfottere qualche amico mio..non le capisco tutte però 
|
| mer gen 10, 2007 10:45 am |
|
 |
|
Grande Lupo
|
LUPO COMASCO ha scritto: Da CALITRI: Come vengono chiamati gli abitanti dei paesini limitrofi...
-Mena pret' re Calitr'
-Cul' russ re V'sazza
-Sponza ruosp' re Conza
-Cupp'lun' re Carian'
-Sponza trav' re Rapon'
-Vozza 'nganna re Ruv'
-Cap' vacant re la Rocca
-Zingar' re C'rogna
-Ciandot'r re la Uardia
-Strazza uant re S.Ang'l
-Ann'gliat' re Liun'
-Mang'nagl' re Morra
-Scardalan' re T'ora
-Z'rb'ttar re S.Menna
-Carnacchiàr re Andretta
mi spieghi questo'? please
-Mang'nagl' re Morra
|
| mer gen 10, 2007 4:10 pm |
|
 |
|
Lupo Galattico
|
L'uorco e l'orca
Nci steva 'na vota 'n'uorco e 'n'orca, tenévono 'no bell'uorto, chi no' nci mancava nienti: tutto quello chi bulivi steva llà. L'uorco teneva assai caro 'no pede 'e per- còche, e poveriello a isso chi nci capitava, si ne trovava uno mancante. Ogni sera si jeva addonà dinto a l'uorto pe' vedé si 'e percòche erano juste. 'Na sera ne trovavo sei mancante, e no' poteva arrivà a sapé chi era ca s''e faceva. 'A sera appriesso sdignato s'annaccovàvo arrèto a 'no pede 'e fico, e si mettivo a fa' 'a spia, e dicivo:
- Si arrivo ancappà, m' 'o voglio mangià sano sano.
Come s'abbicinàvo l'ora, chillo solito scennìvo 'o muro 'e l'uorto, e steva saglièn- no 'ncoppa 'o pede 'e percoche, quanno sùbbito escìvo l'uorco e dicivo:
- Tu ieri 'o mariuolo, mo' t'acconcio io!
Accussì 'o afferravo e 'o portavo addo' 'a mogliere chi era l'orca, e dicivo:
- Moglièra mia, aggio ancappàto chillo chi s'arrobbàva 'e percòche: mo' 'nzèrralo dinto a 'na vòtte, o mìttilo dinto a chillo mandrìllo, come a 'no porciello, e dalli a mangià buono, ca quanno è 'ngrassato bello bello, facìmmo 'na bella tavola, e 'mmi- tàmo puro 'o compare nuosto, e nce 'o mangiamo. L'orca accossì facivo, e l'uorco ogni tre o quatto juorni iéva a bedé come s'era fatto. 'Ncapo a 'no mese, chillo poveriello tanto d''o mangià no' nzi poteva cchiù move'. L'uorco tanno era contento, e ivo vecino a l'orca, e li dicivo:
- Mogliera mia, mo' è 'o tiempo; piglia 'na cavodàra grossa, ìgnila d'acqua, e mettila 'ncopp'a 'o fuoco, ca io vavo a 'mmità 'o compare; quanno vengo, 'o tagliamo a piezzi a piezzi e nce 'o mangiammo, e accossì nisciuno nci 'nquieta chiù.
L'orca si mettivo a fa' 'o fuoco, e mènte steva tagliànno 'e legne, chillo 'a dinto 'o mandrìllo aveva sentuto tutte cose, e dicivo 'nfaccia a l'orca:
- Si mmi cacci a qua dinto, ti taglio io 'e legne.
L'orca sentènno questo, 'o pigliavo, e 'o cacciavo; e chisto, mènte che l'orca steva attizzànno 'o fuoco, li divo 'n'accettàta 'ncapo e accidìvo l'orca; po' pigliavo 'a capo, e 'a 'nzippàva 'mponta a no' ceppone, e 'a jvo a mette' commigliàta bella bella dint'a 'o lietto 'e l'uorco, e isso se ne fuìvo 'ncoppa 'o soppìgno. Si ritiravo l'uorco, e trovavo 'a cavodàra 'ncopp'a 'o fuoco chi bollèva e senza 'a mogliera vecino; po' jvo pe' vedé dint''o lietto e trovavo 'a mogliera morta; ivo pe' vedé dint'a 'o mandrillo, e no' nci trovavo nisciuno. Ivo vedènno pe' tutte 'e càmmere, arraggiàto come a 'no lupo, e diceva:
- Mme l'ha fatta! Si t'aggio 'mmano, manco l'osse nci voglio lascià!
E chillo 'a copp'a 'o soppìgno chi si crepava 'e risa. L'uorco si votava attuorno, attuorno, 'e no' vedeva mai nisciuno. Ivo revotànno pe' tutte parte, ma non 'o potìvo trovà, e chillo a copp'a 'o soppìgno chi sulo rideva. Dopo tanto tiempo, l'uorco jvo pe' azà l'uocchi e 'o vedivo, e li dicivo:
- Si tu mmi dici come sì sagliùto lloco 'ncoppa, io no' ti faccio nienti.
Chillo ca era malizziùso, dicivo 'ncuorpo a isso: "Mo' ti servo io!" E rispinnivo:
- Aggio mettùti spiti 'ncoppa a spiti, e accossì so' sagliùto.
L'uorco s''o credìvo, e ghivo pe' saglie e rimanìvo 'nfilàto. Isso scennìvo, s'arri- gliàvo tutte cose, e se ne jvo 'a casa soja.
|
| dom gen 14, 2007 1:11 pm |
|
 |
|
Lupissimo
|
DA CALITRI
-M' n' scotl' la sciammer'ca-
Me ne lavo le mani
-Ogn' leuna ten' u fum suj-
Ogni legna ha il suo fumo (ognuno ha la propria personalità)
-T'rramot' e guerra' chi s'auza e chi vai n'derra-
Con i terremoti e con le guerre chi si arricchisce e chi perde tutto
-Chi spart' hav' la megl' part'-
Chi divide ha la parte migliore
-Chi zappa vev'acqua, chi uarda vev' vin-
Chi lavora beve acqua, chi non lavora beve vino
-Tann' l'am'cizia s' manten' quann na man' vai e l'auta ven-
L'amicizia diventa duratura quando si da e si riceve
-Lu can mozz'ca a lu strazzat -
Il cane morde il pezzente (la sfortuna perseguita il povero)
-Chiù t' vasc' e chiu lu cul s' ver -
Più ti abbassi e più si vede il sedere (più una persona è disponibile, più un'
altra ne approfitta)
-Ropp' arsa Morra venn a chiov' -
Dopo che Morra era bruciata venne a piovere (dopo che è successa una disgrazia arrivano gli aiuti)
-A la sera tanta barun, a la matina tanta cazzun'-
La sera tutti si sentono baroni, la mattina tutti sono stanchi (quando si fanno le ore piccole)
-A lu figl' mup' lu capisc' la mamma -
Il figlio sordomuto lo intende la mamma (quando ci si intende con un cenno)
|
| dom gen 14, 2007 6:11 pm |
|
 |
|
Lupissimo
|
Adelissima ha scritto: LUPO COMASCO ha scritto: Da CALITRI: Come vengono chiamati gli abitanti dei paesini limitrofi...
-Mena pret' re Calitr'
-Cul' russ re V'sazza
-Sponza ruosp' re Conza
-Cupp'lun' re Carian'
-Sponza trav' re Rapon'
-Vozza 'nganna re Ruv'
-Cap' vacant re la Rocca
-Zingar' re C'rogna
-Ciandot'r re la Uardia
-Strazza uant re S.Ang'l
-Ann'gliat' re Liun'
-Mang'nagl' re Morra
-Scardalan' re T'ora
-Z'rb'ttar re S.Menna
-Carnacchiàr re Andretta mi spieghi questo'? please -Mang'nagl' re Morra
MANG'NAGL' = che usano la mano sinistra, mancini
In questo caso, gli abitanti di Morra venivano chiamati mang'nagl' perchè la maggior parte di essi era mancina.

|
| dom gen 14, 2007 7:53 pm |
|
 |
|
Lupo Galattico
|
MANG'NAGL' pensavo mangia agli.
|
| lun gen 15, 2007 10:21 am |
|
 |
|
MegaLupo
Iscritto il: ven gen 07, 2005 12:50 pm Messaggi: 14889 Località: Avellino - Salerno andata e ritorno
|
CHE ROBBA e'!
_________________ Io non posso giudicare nessuno. Non ho remore contro alcuno. Tuttavia penso sia giunto il momento che voi tutti iniziate a guardare voi stessi, e giudichiate la menzogna nella quale vivete.»
ho il dono dell'ubiquità!!!
|
| lun gen 15, 2007 11:34 am |
|
|